Bliv kontorelev i indkøbsafdelingen hos Femern Link Contractors på et spændende byggeprojekt i Nordeuropa

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vores indkøbsafdeling leder efter en kontorelev, der brænder for at være med på Nordeuropas største byggeprojekt, hvor du vil udvikle dig både fagligt og personligt. Du vil få en spændende hverdag fyldt med varierende indkøbsopgaver samt blive en del af en afdeling med dedikerede kollegaer.

Hvem er vi?

Femern Link Contractors (FLC) er et konsotium bestående af 9 partnere fra hele Europa. Vi er ansvarlige for design og konstruktuion af sænketunellen, tunnelportalerne og ramperne. Vores 9 internationale byggefirmaer har alle en individuel erfaring inden for store infrastrukturprojekter. Hvis du kan se dig selv blive en del af en stor international virksomhed med mere end 40 nationaliteter ombord, så har vi brug for dig nu.

Om afdelingen

Som en del af indkøbsafdelingen vil du blive en del af et dedikeret team, som er ansvarlige for alle indkøb store som små. Indkøbsafdelingen er fordelt på 3 lokationer internt i virksomheden, hvor du som indkøbselev vil være en del af en rotation gennem dine to år i virksomheden. Du vil opleve en stor variation i de indkøb du vil beskæftige dig med og du vil have samarbejde på tværs af hele FLC. Som elev i indkøbsafdelingen vil du bl.a. skulle arbejde i programmet Cassius.

Arbejdsopgaver

  • Yde administrativ support til afdelingen
  • Indhente tilbud fra forskellige leverandører
  • Udarbejde samt oprette bestillings ordre
  • Daglig telefonisk/skriftlig kontakt med vores leverandører
  • Daglig telefonisk/skriftlig kontakt med dine kollegaer
  • Forhandle og sammenligne priser
  • Følge hver enkelt ordre til dørs og sikre at den leveres til aftalte tid, sted, mængde og kvalitet
  • Vedligeholde og opdatere data for indkøbsafdelingen

Vores forventninger til dig

  • Du har interesse for indkøb og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt
  • Du behersker engelsk i tale og skrift på et brugerniveau
  • Du har færdigheder og kompetencer inden for IT
  • Du har færdigheder og kompetencer inden for Microsoft Office pakken
  • Du kan arbejde struktureret
  • Du kan arbejde selvstændigt men også som en del af et team

Hvad kan vi tilbyde dig?

  • En daglig oplæringsansvarlig i dit team
  • En varieret hverdag i en organisation, hvor der er fokus på din individuelle faglige stolthed og kvalitet
  • Et stort lærlingenetværk på tværs af organisationen, herunder fem årlige kick-off møder, to årlige lærlingedage og flere sammenkomster
  • Have andel i egen læring

Rekrutteringsprocessen

Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest muligt. Alle indkommende ansøgninger vil blive behandlet løbende, hvorefter uddannelsesansvarlige Catja Bordoy indkalder til samtaler og er med igennem matchning processen.

Ansættelsesvilkår

For at blive vores nye indkøbselev skal du have bestået en af nedenstående uddannelser:

  • Bestået Grundforløb 2 på EUD Detailhandel eller Handel
  • EUX Business
  • STX eller HF suppleret med et 5 ugers EUS forløb
  • HHX

Du vil blive fuldt tæt gennem din uddannelse af FLCs egen Elevafdeling, hvor vi har fokus på din udvikling og trivsel.

Du vil følge HK Overenskomsten 2023 mellem DI Overenskomst III og HK Privat.

Under din ansættelse har du mulighed for at tilvælge sundhedsforsikring og frokostordning.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte elevkoordinator Catja Bordoy på 2036 0485.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FLC Tunnel Group North I/S, Finlandsvej, 4970 Rødby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-12-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6128752

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet