Category manager til international virksomhed i barselsvikariat med ansvar for Øl, Sodavand, Cider og Husholdning i Scandlines

dato

Introduktion

Har du erfaring med Retail, og brænder du for Category Management?

Til vores Category Management-team søger vi en Category Manager til et barselsvikariat med opstart 1. marts 2025.

Du får ansvaret for kategorierne Øl, Sodavand, Cider og Husholdning, vi sørger for en grundig overlevering, så du får en god start i stillingen.

 

Jobbeskrivelse

Som Category Manager hos Scandlines får du en alsidig og dynamisk rolle i en international virksomhed. Vi driver tre Bordershops – i Puttgarden og Rostock samt Easymarked i Rostock – og vores Travel Retail-forretninger ombord på færgerne.

Du kan vælge at arbejde fra vores kontor i Rødby eller København, men vi forventer, at du er i Rødby to gange om ugen for at samarbejde med koordinatorteamet.

Vi er i gang med at implementere en ny strategi, hvilket betyder, at der er mange spændende opgaver og udviklingsmuligheder for den rette kandidat.

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende og alsidigt job i en spændende og international virksomhed
  • Et uformelt arbejdsklima med gode kollegaer og stor frihed i hverdagen
  • Løn efter kvalifikationer, pensionsordning og feriefridage
  • Kantineordning på kontorerne i Rødby og København
  • Frirejser og personalerabat i vores forretninger 

Ansvarsområder
  • Udarbejdelse og eksekvering af strategiplaner
  • Forhandling og kontraktindgåelse med leverandører
  • Opfølgning på budgetter, bonusaftaler og markedsføringsaktiviteter
  • Sortimentsstyring og prisfastsættelse (indkøbs- og salgspriser)
  • Planlægning af marketingaktiviteter, sæsonkampagner og korrektur
  • Konkurrentovervågning og registrering af priser på følsomme varer
  • Butiks- og inspirationsbesøg samt deltagelse i messer
  • Overordnet ansvar for spaceplanlægning i butikker
  • Opsøgende kontakt til potentielle nye leverandører

 

Faglige kompetencer

 Vi søger dig, som:

  • Har erfaring med Category Management og Retail
  • Er analytisk, men samtidig tør tage chancer for at udvikle kategorierne
  • Arbejder struktureret og proaktivt, og som ser muligheder for optimering
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale (tysk er en fordel)
  • Er fortrolig med IT-værktøjer som Navision Business Central, Noteflow, Power BI og Office-pakken

 

Personlige kompetencer

Vi leder efter en kollega, der trives i et dynamisk miljø med tempo og forandring. Du arbejder selvstændigt og formår at sætte dit eget præg på hverdagen, mens du samtidig bidrager til et positivt og uformelt arbejdsmiljø. Din entusiasme og evne til at jonglere mange opgaver gør dig til en vigtig del af vores team.

Du er:

  • Udadvendt og proaktiv
  • Trives med at arbejde selvstændigt og planlægge din egen tid
  • Ser muligheder frem for begrænsninger
  • Struktureret og målrettet
  • Opsøgende, nysgerrig og god til at interagere med mennesker på flere niveauer

Yderligere oplysninger

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV via nedenstående link. Vi behandler løbende indkomne ansøgninger og indkalder til samtale. Vi forbeholder os derfor retten til at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontrakte Category Manager Claudia Hagstrøm, Via: +4560394351 Henvendelser bliver ikke bevaret i uge 4, 2025

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Scandlines Danmark ApS, Færgestationsvej, 4970 Rødby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5a454ac2-fa01-4a46-a7e6-025a3355a16a

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet