BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Norlys har kunder, som ringer ind til dig, og har spørgsmål til deres regning. Du får her alletiders chance for at yde god kundeservice, men også at afdække deres behov for at købe flere produkter, når du nu alligevel har dem i røret.
Det betyder helt lavpraktisk, at du i samtalen tilbyder alle Norlys’ internet- og TV-kunder muligheden for også at blive el- og energikunder - og omvendt.
Din arbejdsdag ser sådan ud:
- Besvare henvendelser direkte med kunden i røret. Fx spørgsmål til regning eller Norlys’s produkter.
- Deltage aktivt i teammøder og snakken omkring performance
- Sende letforståelige svar ud på mail
- Sparre og vidensdele med dine lige så dedikerende kolleger
Noget du vil opleve fra dine første skridt rundt på gangene i Norlys, er deres helt unikke fællesskab. Den energi vil du mærke, både fra dine kolleger på tværs af hele forretningen og dine tætteste kolleger i teamet.
I teamet vil du opleve fællesskabet i den måde, man sammen går til opgaverne. Det er fælles kunder, og derfor også ”vores” fælles ansvar, at I har en flot kundetilfredshed og er effektive i jeres kald.
Hvordan får du så succes i jobbet?
Den gode kundeoplevelse er enormt vigtig for Norlys, og derfor har de planlagt en målrettet og grundig onboarding, indenfor produkter samt salg og kundeservice – De skal nok lære dig det, hvis du har rette indstilling.
Det skader derfor bestemt ikke, hvis du har erfaring med kundeservice og salg - ellers lærer du det. Det vi lægger allerstørst vægt på, er i virkeligheden dit mindset og personlighed. Har du viljen til at lære? Så er du allerede rigtig godt på vej.
Vi ser diversitet som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset baggrund til at søge jobbet.
Tid og sted?
Du vil have fast mødested på lokationen på Norlys´s kontor på Saltumvej 22, 9700 Brønderslev, og arbejdstiden vil ligge i tidsrummet 8-17 mandag til fredag. Stillingen er 37 timer, og der vil derfor være dage, hvor du møder kl. 8 og dage, hvor du møder kl. 9. På samme måde går du nogle dage kl.16 og andre dage kl. 17.
Det får du:
Du starter med at være ansat af JKS på samme vilkår som hvis du var ansat af Norlys. Du vil løbende have dialog med din leder og JKS omkring udvikling, og er I enige om, at det går rigtig godt, så bliver du ansat af Norlys.
Vil du vide mere om jobbet?
JKS varetager rekrutteringsprocessen og din lokale konsulent Anette eller Ulla kan svare på de spørgsmål du måtte have. Skriv på hirtshals@jks.dk eller ring på 96670750 mellem 8.30-15.30 mandag-fredag, så skal vi hjælpe.
Vi indkalder til samtaler løbende, så vent ikke for længe med at sende os dit cv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Lolland Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Rødby, Gl. Badevej 2E, 4970 Rødby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153704&DepartmentId=19033&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859187