Sekretariatsmedarbejder til Teknik- og Miljømyndigheden, Lolland Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at komme tæt på den politiske dagsorden? Og trives du i en afvekslende hverdag, hvor du har indflydelse på, hvordan vi sammen løser vores opgaver bedst muligt? Så er du måske den, vi søger i Teknisk Sekretariat. 

I vores Teknik- og Miljømyndighed oplever vi den store udvikling, der sker i Lolland Kommune, særligt med Femern-forbindelse og afledte erhvervsprojekter. 

En alsidig og spændende opgaveportefølje

Som sekretariatsmedarbejder vil du få en afvekslende dagligdag. Du vil skulle arbejde med dagsordenen til vores politiske udvalg, Klima-, Teknik- og Miljøudvalget, når den skal sættes sammen eller ændres.

Derudover vil du skulle hjælpe i sekretariatet med postfordeling, journalisering, sekretariatsbetjening af hegnssyn, økonomisk styring af drift og anlæg, stillingsopslag og rekrutteringsopgaver og evt. integrering af vores biler i en samlet bilflåde for kommunen. 

Det er vigtigt, at du både formår at løse de daglige driftsopgaver samtidig med, at du kan bidrage til at udvikle vores opgaveløsning, så vi f.eks. løbende udnytter muligheder ved automatisering eller nye IT-løsninger. 

Vi har i et vist omfang mulighed for at rokere rundt på opgaver i teamet og vi har rigtig gode muligheder for, at den rette kandidat kan få mulighed for efteruddannelse – vi kan tilpasse stillingen til din erfaring og ambitioner. Hvis du er stærk på særlige områder, kan der f.eks. skrues op for det. 

En arbejdsplads med et stærkt kollegaskab

Du kommer til at arbejde på en arbejdsplads med et stærkt kollegaskab på tværs af de forskellige teams i Teknik- og Miljømyndighed. Det er en arbejdsplads med en uformel omgangstone og et godt arbejdsmiljø, hvor din arbejdstid kan tilrettelægges fleksibelt og familievenligt. 

Teknisk Sekretariat er et mindre team på 9 medarbejdere, hvor vi vil tage godt imod dig med god oplæring og give dig mulighed for indflydelse på opgaver og tilrettelæggelse af disse i din dagligdag. 

Vi har mange forskellige opgaver i sekretariatet og understøtter resten af Teknik- og Miljømyndigheden med bl.a. økonomistyring, IT-udstyr, indkøb, webtilgængelighed, GDPR, WebGIS og kollektiv trafik.

"Vi er gode til at samarbejde på tværs af vores forskellige fagligheder", fortæller Malene fra Teknisk Sekretariat. 

Hvad forventer vi af dig?
  • Relevant kontoruddannelse
  • Er god til samarbejde, serviceminded, omgængelig og resultatorienteret
  • Har kendskab til forvaltningslov, offentlighedslov og styrelseslov og meget gerne erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • Forstår at formidle og kommunikere dansk i skrift og tale
  • Sans for økonomi og tal
  • En stærk IT-bruger. Lolland Kommune anvender SBSYS til journalisering og dagsordener og KMD OPUS til økonomi
Løn og ansættelsesforhold

Løn efter gældende overenskomst og efter principperne om lokal løndannelse. Der aftales løn efter kvalifikationer og erfaring.

Der er mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse, herunder hjemmearbejdsdage, og endvidere gode muligheder for efter- og videreuddannelse. 

Stillingen er på fuld tid og ønskes besat hurtigst muligt og senest pr. 1. november 2023.

Arbejdssted: Fruegade 7, 4970 Rødby.  

Yderligere oplysninger

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte Teamleder Peter Boye Larsen på 54 67 64 69 eller Administrationsøkonom Malene Rie Jørgensen på 54 67 64 71. 

Du kan læse mere om at bosætte dig i Lolland Kommune og om mulighederne i vores landsdel via linkene nedenfor:

Lolland lever livet (www.lollandleverlivet.dk).
Firstmover (firstmover.nu).
Fleksible udlejningsregler i Lolland Kommune (lolland.dk)

Ansøgningsfrist

Der er ansøgningsfrist d. 7. september, men send gerne din ansøgning allerede i dag, da vi indkalder relevante kandidater løbende. 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9d71dc0c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Lolland Kommune - Teknik- og Miljømyndighed, Fruegade, 4970 Rødby

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=9d71dc0c&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892919

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet