Sygeplejersker til Kofoedsminde, Rødby.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at præge udviklingen på Kofoedsmindes sundhedsfaglige indsats.

Da en af vores medarbejdere søger nye udfordringer, og vi opnormere vores sundhedsfaglige team, søger vi to nye sygeplejersker. Har du lyst til at spille fagligt sammen med pædagogerne, og sammen med dem skabe et godt sundhedsarbejde med den enkelte beboer, på beboerens præmisser, så er det måske dig vi søger.

Kofoedsminde har 450 pædagogiske medarbejdere og er i rivende udvikling. Vores sundhedsfaglige team understøtter det daglige pædagogiske arbejde, med den sundhedsfaglige vinkel. Samtidig er vi ved at udvikle funktionen af vores sundhedsklinik, og implementere krav fra Styrelsen for patientsikkerhed.

Du vil blive en del af det sundhedsfaglige team, der arbejder centralt med sundhedsfaglige opgaver. Du vil skulle samarbejde med beboernes praktiserende læger og sygehuse. Herudover vil der være tæt samarbejde med Kofoedsmindes psykiatriske konsulent og de opgaver, som følger med de behandlingsforløb der iværksættes. Du vil have daglig kontakt med Kofoedsmindes medicinansvarlige, og et udbredt tværfagligt samarbejde med Kofoedsmindes øvrige ressourcegrupper.

I forhold til den enkelte beboer vil du med din sundhedsfaglige viden, indgå i dialog med beboeren og medarbejderne ude på afdelingen, om hvordan de kan arbejde det sundhedsfaglige ind i den pædagogiske praksis. Det sundhedsfaglige perspektiv er bredt på Kofoedsminde, ud over et kendskab til det almene sundhedsfaglige vil det være en fordel, hvis du har erfaring fra det psykiatriske område.

Stillingerne indebærer en del skriftligt arbejde, idet vi løbende udarbejder vejledninger, retningsgivende dokumenter mv., som efterfølgende skal implementeres i det daglige arbejde ude på afdelingerne. Stillingerne kan indeholde undervisningsopgaver f.eks sundhedskurser, oplæg på personalemøder, eller individuelle forløb til en gruppe af medarbejdere, der skal arbejde med en særlig sundhedsfaglig problemstilling.

Stillingerne er særligt spændende for dig der kan lide at tale ind i det socialfaglige felt, og syntes om den faglige udfordring det er at vurdere, hvordan det sundhedsfaglige arbejde kan indgå i denne praksis, så indsatsen bliver mest hensigtsmæssig ud fra beboerens behov, ressourcer og muligheder. Vi har implementeret ”Fælles Praksis” og værdierne ”Det står vi for”, som er Kofoedsmindes grundlag for det individuelle arbejde sammen med beboerne.

Læs mere:

Generelt om stillingerne
Stillingerne en faste stillinger med mulighed for deltid eller fuldtid. Løn- og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

Dine primære arbejdstider vil ligge i dagtimerne fra mandag til fredag, men du skal være en del af en sundhedsbagvagt ordning med en vagttelefon, jf. funktionsbeskrivelsen for sundhedsbagvagt. Funktionen aflønnes med et fast månedligt tillæg.

Har du lyst til at være med i dette spændende sundhedsfaglige team, så send en ansøgning via link, hvor du beskriver hvordan du forestiller dig, din viden og interesse kan tale ind i den ledige stilling på Kofoedsminde.

Samtalerne afholdes torsdag den 22. februar 2024

Om Kofoedsminde
Kofoedsminde har eksisteret siden 1983 og er den eneste sikrede landsdækkende specialinstitution for voksne domsanbragte psykisk udviklingshæmmede i Danmark. Gennem årene har organisationen opbygget en betydelig og unik faglig ekspertise, som dagligt udfordres og udvikles. Her er fokus på at udvikle løsninger for den enkelte beboers behov. Kofoedsminde løser opgaver på sikrede og åbne afdelinger samt i sikrede og åbne særforanstaltninger.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Lolland Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Sjælland, Alleen, 4180 Sorø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974579

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet